[ På låtsas ]

2012-02-05 @ 12:24:09
Jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har
- Melissa Horn


Sitter med plugg upp till öronen, fin söndag minsann.
Men jag och mamma ska snart gå ut och gå, ta en sväng till solariet, träna lite yoga och bara ha det trevlig - en mamma och dotter dag helt enkelt :)

Bror och far är i skidbacken och åker slalom, åh vad jag önskade att jag kunde åka slalom...
Vi hade planer på en skidsemester det här året men det blir inget. Nästan lika bra eftersom att jag inte hade kunnat åka med mina knän... Men nästa år ska jag må bra, eller iaf bättre. 
Det kanske skulle vart mitt nyårslöfte??

Det här året har jag lovat att jag ska ge allt jag säger att jag har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0