Smålandstidningen

2012-01-31 @ 16:39:06

Idag har spenderar dagen hemma i soffan. Inte alls roligt så jag har fördrivit tiden med att locka mitt hår.

Jag vaknade med grym huvudvärk som alla andra... Jag är liksom inte sjuk så att jag är förkyld eller så men min kropp orkar inte.
Tänker hela tiden på dansföreställningen och om hur allt ska bli, man är ju ändå ansvarig för allt som koreograf!
Alla dessa tankar, funderingar och saker som ska fixas gör mig sönder stressad.
Även när jag tror att jag är "ledig" så får jag nåt mejl eller ska kolla nåt annat.
Stressen gör mig dålig eller vad man säger... Hah en 17 åring som håller på att gå in i väggen. Låter det ens vettigt?

Det är egentligen inte sååå mycket som ska göras egentligen, men ändå.


Ajja nu ska jag sluta klaga. Ska snart bli hämtad av Erica och hennes pappa för att åka till ännu en dansträning.
Missuppfatta mig inte, jag älskar att dansa med alla människor där men det blir bara lite mycket ibland ;p

Och idag kommer SmT och ska göra en artikel om oss ;) roligt roligt!

Ha det bra alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0