Vinterrevyn

2012-01-21 @ 01:21:40
Efter en gryyym dag ska jag nu dra mig till kojs.
Direkt efter skolan blev jag hämtad av Emma och Erika, snabbt hem och byta om och sen började våran resa mot Markaryd. I Eksjö blev i sin tur upphämtade av Niklas och Crille, grym roadtrip :D

Anledningen till att vi skulle till Markaryd ikväll var för att våran fina vän Jonathan (som går show och musikal utbildningen i Markaryd) skulle ha Vinterrevy. Och va bra det var!!!
Jonathan strålade på scenen och det märktes att det är det där som han ska göra i framtiden. Han har utvecklats så grymt mycket under de senaste halvåret och han blir bara bättre och bättre!
Så stolt att kalla honom en av mina finaste vänner!!! 

Efter en mycket värd kväll ska jag glo på lite film och sen sova. Imorgon blir det revy-jobb och sen mys med efterlängtade pappa och mamma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0