Dagens ansträngning...

2012-03-02 @ 18:02:46
Jahopp, då var man på första sidan i tidningen då ;)

Idag kan jag inte säga att jag har gjort mycket alls, bara legat och vilat mest.
Men jag och mamma var tvungna att åka till Ica innan, det började bli tomt i kylskåpet nu när vi båda var sjuka och ingen kunnat handla på ett tag. Men det var lättare sagt än gjort :P
Helt slutkörda kom vi iallafall hem och har inte lämnat soffan sen dess.
Allt bara snurrade i affären och febern kom tillbaka... men maten blev inhandlad iaf.

Kvällen kommer spenderas med familjen, god mat och vila.
Imorgon är det PREMIÄR och då ska jag vara frisk (el iaf må bättre) och bara ha sjukt roligt :D

helgen som ska bli så underbar!



Leenden, skratt och gråt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0