[ Lycklig ]

2012-03-26 @ 18:20:08
Hade en väldigt bra första dag, madde är helt underbar så den här veckan kommer bli super :D
Efter praktiken åkte jag in till gamla stan, var på jakt efter en skinnjacka (dock blev det ingen) och sen åkte jag hem.
Hann även med en liten liten tur på Sollentura Centrum, stooort köpcenter här i Sollentuna.
Det blir mer jackletande imorgon och ska även träffa lite trevliga människor för fika (:

Bilder ifrån dagen kommer senare.

Juste, blev förresten uppraggad av en 25 åring på Drottninggatan. Hahah hans min när jag sa nej till en kaffe med honom. DISSAD :D haha!

Kommentarer
Postat av: You know who...

Jag antar att du stod med en karta i handen och du såg lite vilsen ut så han erbjöd sig säkert att visa dig runt och bjuda på en kaffe... Det är jag erfaren av! ;)

2012-03-26 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0