Stinsen Arena!

2012-10-07 @ 11:49:18
Okej gårdagen var underbar!
Vaknade upp hos pojken, gick till Bella för att fixa mig inför kvällen och sen vart de fullt drag ända till midnatt.
Vi hade genrep och sen var de showtime! Sån känsla de var att sjunga på scenen inför alla de människorna :D mer än 1000 pers var de i publiken och en sån adrenalinkick de var!!!
Efter invigningen träffade jag mina fina musik-tjejor hemma hos mig. Pizza mys och Hitta Nemo blev det, men jag stensomnade mitt i filmen!
Har iaf haft en väldigt trevligt (och rörig) lördag och idag ska jag plugga, lyssna på skön musik, umgås med pappa medans han är hemma, dansa och träffa saknade Jonna me! Helt okej söndag!
 

Ja och min finaste vän Arbe! Te dua <3

Kommentarer
Postat av: Arbe

Te dua älskling! <3

2012-10-07 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0