Andra veckan!

2014-08-18 @ 22:01:06
Efter en helg hemma i Nässjö är jag nu tillbaka i lägenheten i Bjärnum.
Helgen har haft de mesta - familjemys, fest, kompishäng -  och jag har mått superbra!

Nu är en ny vecka igång och jag är taggad till tusen! 
Igårkväll var jag med Sissela och Ivan på skolan och dansade, och dagen har inneburit 3 danspass så kroppen är liiiite trött. Men de är skönt att vara igång.

Idag har vi, förutom dansat mycket, haft städintro och kör. Helt underbart att sjunga i en kör med 40 personer där alla verkligen är riktigt duktiga på stämmor och arrangemang. Mår så otroligt bra när man står mitt i den fina sången :)

Nu har jag precis kommit hem från Robins lägenhet, vi har hängt flera från klassen hos honom och tittat på idol. Riktigt mysigt att umgås och tjöta, samt skratta åt roliga auditions ;)

Nu är de dags för att titta lite på PH innan jag somnar. 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0