mina första dagar som skåning

2014-08-12 @ 22:03:00
 
Tjo!

I söndags kom jag och mina päron ner hit till lägenheten med de sista, och på kvällen umgicks jag med två nya klasskamrater :)
men igår började skolan och jag älskarT :D
superhärliga klassskamrater och lärare! Vi är redan igång med ett projekt som ska visas upp på fredag innan vi slutar. De är direkt igång med produktiviteten. Och idag hade vi sånganalys så vi skulle sjunga för de två sånglärarna, så igår var de övning vid pianot innan jag somnade till VÄNNER.

För att bara ha gått två dagar så har de hänt mycket, både i skolan och med mig.
igår mådde jag allmänt dåligt och ostabilt (var sjuk i helgen + pms + första flytten = ingen bra tajming), men idag efter dansen så känner jag mig mer säker på det här och mycket mer stabil i mig själv. Vad en kvälls dans med klassen kan göra med en :D

Imorgon ska vi ha lägenhetsvisning för varandra och sen dansa på kvällen igen :)

Nu ska jag försöka titta på Allsången innan jag somnar, om den ville uppdatera någon gång ;P

God natt :)

 
några av de glada som träffades ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0