"Vilodag"

2014-08-19 @ 21:33:46
Efter att ha dansat lite för mycket igår så har jag idag vilat, eller jag dansade i skolan i förmiddags men jag skippade kvällsdansen :)
Istället har jag satt upp mitt notställ, städat, lagat mat, sjungt inför både micktekniken och enskilda sången - så produktiv har jag varit. Sen har jag hunnit med lite tjejmys också. Bänkade framför idol satt jag, Emma, Hilda och Therese och tjötade. Mysigt värre!

Imorgon är de onsdag vilket betyder MUKU :D är riktigt taggad för Lasse är så härlig och han har nog en rolig lektion planerad :) Sen har vi första lektionen i "röst och tal" imorgon med Sara vilket jag också ser fram emot.

Nu sitter jag med datorn och mobilen i högsta hugg medan tv:n susar i bakgrunden (bra moa..) och inväntar tröttheten. Natti!

 
20 min välbehövligt samtal med min stora syster blev de innan me ♥
+ 30 min med mami, åh älskade mami!

Kommentarer
Postat av: Storasyrran!!

Saknar dig redan min tok! Men alltid mysigt att prata med dig!!!! ♥♥♥

2014-08-20 @ 09:00:32
URL: http://tankarnatarmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0