Måndag kvällen är äntligen här!

2014-12-08 @ 17:38:08
Efter en dag med nervositet och spänningar så sitter jag i soffan och tittar på Vänner.
Dagens sångredovisning gick bra och min sånglärare var nöjd och de är jag med. Jag och Nils sjöng "As long as your mine" från WICKED. Och jag såg ut såhär:
Målade de jämnare innan redovisningen, men de var riktigt roligt att gå runt som grön under förmiddagen iaf ;)

På eftermiddagen hade vi drama och sen hade jag sånglektion. Vi har börjat öva inför auditions redan och jag sjöng två låtar, en från "Oliver!" och en från "Aida" men den från Aida gillade sångpedagogen bättre så jag ska jobba vidare på den över lovet (:

Nu ska jag snart få lite mer röd färg i håret och titta på Trolltider med Emma och Thess. Supermys!!

Och i helgen ska jag med dem + emelie till Malmö och mysa :D Ska bli så kul!!! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0