Vilken kväll

2014-02-15 @ 14:10:28
Ojj vilken myskväll de var igår, sitter fortfarande och förundras över grabbarna.
 
De började med att jag blev tillsagd att komma till Eksjö vid 18, och jag fick inte gå in vanliga ingången utan var tvungen att gå till framsidan. När jag väl kom in så var de nersläkt i hela kyrkan och matsalen, med tända ljus längs hela hallen och på borden i matsalen. Allt ledde fram till ett litet bord med tre stolar där vi skulle äta.
Grabbarna hade förberett en tre rätters middag och jag fick sitta ner och njuta medan de serverade och grejade. Uppklädda till tänderna var de me (: En super mysig middag som slutade med film. 
Så otroligt fint gjort av dem :) Hade en super bra alla ♥ dag iallafall.
 
Nu är de lördag och jag vaknade i Eksjö - åkte direkt till gymmet i nässjö och tränade ben och mage. det kommer kännas fint i kroppen imorgon ;P
Nu ska jag börja fixa mig för ikväll ska jag och mina tjejkompisar ut och dansa i jkpg. 
Det kommer bli en bra dag idag :)
 
 
saknar min knäppis till kusin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0