busy doin nothing - everything

2014-06-19 @ 12:26:41
Oj nu var de längesen jag var inne här, men de är fullt upp för tillfället  och jag älskar't!

Jag har kommit in på Musiketaterskolan i Bjärnum ( :D JAAA!) så det grejas en del med lägenhet, möbler, saker och elavtal med mera. 
Sen samtidigt är jag ansvarig för Sommarteatern i Eksjö som drar igång nästa vecka, så det är ganska mycket i huvudet just nu.
Sen förra veckan var de skolavslutningar, övningar och studenter hit och dit. Idag är första gången jag sitter hemma och tar de lugnt (målar bokhylla, planerar teater, ringt Eon, handlat inför midsommar). Hahah ja ta de lugnt är inte min grej direkt ;)

Imorgon åker jag och Sandra ner till Blekinge där våra vänner väntar för en midsommar i stugan där nere. Min kompis har en stuga avlägset på landet och det kommer bli supermysigt, bara äta gott, dricka gott och allt i goda vänners lag! :D

Puss!
 
foto: erica karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0