En måndag i Götet

2014-06-04 @ 10:25:50
Började veckan på bästa sätt, nämligen med en mysig dag i Göteborg med några favoriter! 
Började dagen vid 10 då bilen rullade mot väster. Väl framme i Göteborg lämnade vi av Bella som åkte med. Hennes superfina lägenhet på Hisingen fick vi se, sen åkte vi vidare mot Nordstan. Käkade lunch och sen mötte vi upp Jonathan som sen följde med oss på shoppingtur :) 
Vi handlade lite, mös vid vattnet och bara njöt. Som jag saknat Jonathan :) 

Emma och Jonathan 





Han lämnade oss vid halv fyra för att åka till teatern och förbereda sig inför föreställningen som vi skulle se senare på kvällen. 
Jag och Emma strosade då in mitt i stan och tittade på fina hus och i lite mer affärer. Sedan drog vi oss mot teatern och vem träffar vi på parkeringen? Jo Gunnar ;) (jonathans pappa) haha så dråpligt att vi inte visste om att vi skulle dit allihop ;p 

Föreställningen var iaf jättebra ;D nästa år är det Jonathans klass som har huvudrollerna och oj vad jag ser fram emot att se den föreställningen :) 

Kom hem runt 2 och somnade strax därefter. Sen ringde klockan vid 6:15 så jag kan säga att de var en oerhört trött tjej som började jobba vid 8 igår ;p 
Efter en heldag med jobb och ärenden (+ regnig bal) så somnade jag vid 20:30. Sov heeeela natten tills klockan ringde imorse vid 7:15 för att sjunga för VÄRLDENS BÄSTA BROR SOM BLIR 17 ÅR IDAG! ❤️ 

Finaste som går på denna jord! 

Nu sitter jag på jobbet och har långlunch innan nästa lektion vid 11:50. Efter jobbet idag blir det att åka ut till norra Sandsjön. Jag och Kajsa ska servera på ett bröllop där på lördag så ska träffa brudparet och se lokalen osv :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0