Dumt väder, älskade väder

2014-05-07 @ 07:51:21
Ja som pollenallergiker så måste jag säga att våren är ganska hemsk. Inte minst iår - de har varit helt fruktansvärt de senaste veckorna. 
Haha jag jobbade på dagis igår och nös var femte minut (no joke - inne som ute) och barnen skrattade varje gång alt. tittade förundrande på mig ;) 

Och samtidigt som jag älskar solen och den härliga värmen som den för me sig så är jag lycklig när jag hör regnet smattra på försterbläcket när jag vaknar. Det betyder att det är påväg att bli mindre pollen i luften och en mer uthärdligt dag för mig :))

Förövrigt vill jag ha sommar nu...! Nu!
Vill va brun me ;) 

Sen så sitter jag och smått hänger vid mejlen hela tiden. Väntar på besked ifall jag har kommit in på Lunnevads folkhögskola. Spännande... ;D 

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0