Lördag

2014-05-10 @ 17:26:00

Har fått besked ifrån Lunnevad och jag kom tyvärr inte in. Men inga ledsna miner för jag blev 8:e reserv och med tanke på alla som har sökt ifrån typ hela Sverige så är det riktigt bra att komma på reservlistan :D

Väntar spänt på besked ifrån Kulturama fortfarande...


Tagits med mobilen på vårt körsbärsträd.
 

Denna lördag började tidigt (fööör tidigt), kl 7 ringde klockan och strax efter 8 var man påväg mot Eksjö. Vid 9 var audition igång och vi började med sång och sen hade vi teater. Det kändes riktigt bra och det var verkligen roligt :) Skönt att få göra en audition för sånna man känner innan man ska ställa sig framför okända nästa helg, då är det audition på Bjärnum. Fullt upp med auditions nu framöver :) Helgen efter är det upp till sthlm igen, också till Kulturama men denna gången är det Musikallinjen och inte danslinjen.

Nu ska jag fixa det sista och åka mot Eksjö, middag med Emma och Elle och sen ska vi träffa grabbarna från IAA som vi umgicks med för några år sedan :)
Imorgon är det dansaudition (som jag håller i) så det blir bilen ikväll :)


Over and out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0