Lunnevad och Kulturama

2014-05-02 @ 22:16:36
Den här veckan har varit audition veckan deluxe. Jag har en audition varje helg fram till juni men denna veckan har de varit två stycken. I onsdags Lunnevad och imorgon Kulturama. 

Audition i onsdags gick okej. Först var de rörselseprov, gick sen vidare till andra delen och efter lunch dansade vi balett, jazz, modern och street. Baletten gick åt skogen men de andra stolarna gick bra :) så nu väntar man spänt på besked som kommer redan på måndag. 

Just nu ligger jag i hotellsängen på scandic kungenskurva och ska snart sova. Idag åkte jag och familjen upp till Sthlm för att jag imorgon ska på audition på Kulturama så vi har turistat lite under dagen. 
Vi åkte till ett köpcenter här bredvid och käkade. Hittade även två par shorts inne på Nike Factory Outlet. Superbra att ha till sommarens träning men även danspass. 

Köpcentret!

Efteråt åkte vi mot Djurgården och ABBA The museum, och oj va kul de va! Så mycket saker och fina anektoter från deras storhetstid. Det fanns även saker så man fick sjunga och dansa med dem. Även filma en musikvideo... Haha säger jag bara! Familjen Rundberg var verkligen i sitt esse och alla skakade loss! 
Pappa sjöng.

Sen mös vi lite utanför grönan och djurgårdsfärjan.


Mamma och pappa. 


<3 

Nu ska jag försöka sova för att imorgon dansa hela dagen. Sen väntar även en tripp till ett shoppingcenter för dumma Moa glömde nåt snyggt att ha imorgon kväll när vi ska gå på PRISCILLA! ;D jag har bara med mig massa träningskläder ;p haha... Skadad ;p 

God natt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0