Bjärnum och grannar

2014-11-03 @ 06:27:16
Nu är jag tillbaka i lägenheten efter ett underbart lov!
Igår kom jag hit runt 17, började packa upp en snabbis sen gick jag till Hjalmar och Rasmus och tittade på Harry Potter 7 del 2. Så bra film!
Sen våldgästade jag Emelie och drack te coh tjötade! De märks att man varit ifrån varandra en hel vecka för man hade mycket att ta igen :)
Somnade runt 22, men har nu varit vaken sen strax efter 5.
Mina grannar på våningen över går ut med sina hundar vid 5 så de brukar man märka ganska väl. Man idag var de värre än någonsin!! Brukar somna om lätt men inte idag inte... De lät som att nån flyttade in/ut med alla dörrar som smällde igen - HALLÅ klockan är 5! Ta de lugnt!!

Nej nu ska jag upp och äta frukost för att göra mig redo för en ny rolig skoldag! :)

Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0