Mys-ettan har haft myshelg!

2014-11-24 @ 09:42:35
Vår klass kallas mys-ettan (m1:an är vårt klassnamn annars) och de är helt rätt. Jämfört med tidigare klasser så är vi den lugnaste på partyfronten. 
I fredags hade vi musikalmaraton här hos mig, eller maraton och maraton - vi såg på två filmer men de var ganska långa så vi satt 5h framför tv:n ändå :) riktigt mysigt att samlas och bara mysa. 
I lördags hade vi föreställning (den gick mindre bra, men men) som filmades (kill me) så lärarna var inte riktigt nöjda. Fast publiken var i extas som de har varit innan, lärarna sa då att vår lägsta nivå är väldigt hög vilket gör att de kanske verkar bra fast alla gjorde småfel, men lärarna som vet hur bra vi kan vara inte var riktigt nöjda.
Men jag höngde inte läpp för de, för när jag kom hem så satt två sötnosar i min soffan och en söt Enya kom springande mot mig i hallen. Emma och Kajsa kom för att besöka mig och vi hade en supermysig kväll! ♥ Åt pizza som de hade gjort medans jag hade föreställning och sen tog vi ett glas vin och sen drack vi julmust och åt chips. Bara myste igen :D Vi somnade gott och morgonen igår var lika mysig den. Jag dukade fram en stor frulle till mina tjejer och sen tittade vi på "Förtrollad" - så go film!
De följde med mig till skolan vid 11 och fick sig en rundtur. De gick tillbaka till lägenheten medan vi förberedde föreställningen och sen satt de i publiken vid 14 när vi hade vår sista föreställning av Rise. Den blev så lyckad och både Kajsa och Emma var helt sålda efteråt! :D Fick en fin juldekoration av dem efter föreställningen :)

När tjejerna hade åkt hem igår gick jag upp till Emelie och Mollie på lite förkrök. Sen träffade vi klassen på Tre Hammare för avslutningsfest! Riktigt roligt :D Man är lite seg idag, men då jag gick hem tidigt så mår jag bra ändå ;)

Idag ska de ätas mysfrulle med Emelie, och tvättas (jippi) för att senare åka till Hässleholm och titta på Hunger games filmen :)
Ja vi är alltså komplediga idag och även på fredag så åker hem på torsdag :)
 
Mina pärlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0