1 oktober

2014-10-01 @ 21:44:47
Ja nu är de höst på riktigt, med allt vad de innebär.
- höstmörkret är här..
- om 20 dagar fyller jag 20 år :D
- filmmys är ett måste
- vi närmare oss examination i sång och dans... scary...
- snart dags för kollationering för höstshowen :D

Idag hade jag sovmorgon (lovely) så började 10:40. Vi gick igenom lite nya ljus cuer (?) med våra tekniker inför morgondagens föreställning, sen hade vi muku hela eftermiddagen som vanligt. Idag var de Jerome Robbins och Bob Fosse som var huvudpersonerna - underbara koreografer och regissörer som har skapat mästerverk!

Efter skolan cyklade jag till Ica och handlade, sen tillbaka till skolan för att dansa och sen öva TP. Kom hem för en timme sen och har sedan dess pratat med mami och nu glor jag glee innan ögonen går igen.

Härlig dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0