20 år

2014-10-22 @ 17:13:46
Igår var de min tur att bli "gammal"! Hela 20 år är jag nu, men de känns ingen skillnad än så länge. 
Skillnaden är väl att man nu kan köpa dricka på systemet och behöver betala för en vuxenbiljett när man åker kollektivt.

Gårdagen spenderades i skolan från 8:30-20:45, så lite mer än 12 h. Det repades en massa och vi mös en massa me! 
Hade en väldigt bra födelsedag som avslutades med kladdkakemys hos mig med 4 söta kompisar. 

Den här bilden hittade jag på min mobil efter ett körrep igår. Axel, Alicia och Ellinor är otroligt snygga!! 

Pratade med mamma och fick finstämd sång igår också :) fick en hel hög med grattishälsningar på både sms, telefon och Facebook me. 
Sen hade jag ett kinderägg i skåpet när jag kom tillbaka från promenaden. De stod grattis lite fint på de inslagna ägget (i vanligt randigt papper med tejp). Har ännu ingen aning om vem i klassen som gett mig de! Spännande ;p men de smakade gott iaf! 


Och på fredag åker jag hemåt för första gången på 1 1/2 månad. Blir hemma hela lovet och det är en massa som ska hinnas med! Fest för mig och Kaj, sen träffa mormor och morfar, fira mig med släkten, Ullared, halloweenfest hos Moa, umgås med massa vänner. Ja jag lör ha fullt upp! 
+ att jag lär bli sjuk också. Har klarar mig läskigt länge ifrån att bli sjuk så när jag slappnar av nästa vecka kommer jag säkerligen bli sjuk. Brukar funka så ;p 

Nej nu ska jag fortsätta repa! 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0