Examination, mys och glädje

2014-10-06 @ 22:58:00
Vaknade imorse lite sent (snoooozade 1 h...), åt frukost, sjöng upp och cyklade till skolan. Redan när man kom in genom dörren så kunde man känna den nervösa spänningen.
Idag har vi haft examination av grundkursen i dans och sång och de har varit en heldag med "prov" så inga vanliga lektioner. Började med att titta på dans som AB hade, sen hade vi i CD sång redovisning. Så inför hela klassen (40 pers) + lärare (ca 6st) så sjöng man sin sångläxa - poplåten "Falling in to You" med Celine Dion hade jag. De gick okej faktiskt :D är så nöjd att kunna säga att de faktiskt kändes bra för en gångs skull!

Sen efter lunch tittade vi på AB's sångredovisning och sen hade vi dansredovisning. De var riktigt roligt och svettigt på samma gång. 
Dagen har gått väldigt fort, mycket nervositet och glädje på samma gång.

Sen jag kom hem har jag duschat, ätit, spelat piano och myst med fina vänner!
Imorgon (och resten av veckan) har vi workshops istället för vanliga lektioner, och inför en av morgondagens workshops så ska man ha förberett en vers+ref på en låt så man kan jobba med den låten på just den lektionen. Nils ska kompa mig, och jag ska kompa 4 kompisar - läskigt då jag inte spelat seriöst på väldigt länge! Men de blir nog bra ;P

Sen imorgon blir de filmmys igen för att sen på onsdag ha en heldag med MUKU :D åh sån glädje att få ha Lasse hela dagen!
 

Bilder från lördagens bakning! - De blev rosa fammiga bullar med rosa strössel! riktigt goda :D

 
 

Gjorde ansiktsmask på Axel med chokladbollssmet ;)

Söta vänner som verkligen förgyller mina dagar här 
 
Lekte med självutlösaren på mina nyuppdaterade fon!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0