Kanelbullens dag!

2014-10-04 @ 09:15:00

Efterlängtade lördagen är här och jag ligger i sängen, dricker te och tittar på gårdagens Idol avsnitt. Mys lördag!

 

En tråkig sak som hänt de senaste är att jag har fått ont i mitt knä igen, sen vi började med en Hiphop koreografi så har "gunget" gjort att knät börjat reagera. Satt igår med svullet knä hela kvällen efter lite dans på eftermiddagen... så idag lyssnar jag på kroppen och kommer inte dansa.

Idag blir det istället en dag som kommer innehålla matlagning, bakning och senare sångövningar och ikväll blir de bullbakning! :D Det är ju kanelbullens dag idag så då ska de bakas bullar :D

 

 Har hittat ett recept på Baka med Fridas blogg. Verkar supergott. Bilden är därifrån också - ser smaksens ut!


Pratade med världens bästa igår också. Har svar på allt ♥ Nästa helg kommer hon ner hit på besök och jag längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0