Dör träningsverksdöden

2014-09-02 @ 07:32:00
Ja, rubriken säger ganska bra hur jag känner mig idag. Gick upp för en stund sedan - och jäklar va långsamt jag går.


Igår började skoldagen med fys i 80 min, sen vis-redovisning (i ett duschat men väldigt ofräscht tillstånd), och efter lunchen hade vi dans igen...
Jag tyckte jag stretchade igår, men dagens smärtan idag tyder på att jag inte gjorde de tillräckligt ;P
Som tur är har vi inte dans idag, så de är skönt. Hade knappats kunnat hoppa och greja ;P
Dock.. ska vi ha Zumba med fina Emelie i eftermiddag, men de ser jag fram emot så de ska bli skönt ;D

Efter lite PH blir de nu att fixa frulle och se dra till skolan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0