ojojoj

2014-09-29 @ 22:34:00
Oj här var de dålig uppdatering...

Tiden rullar på i fullfart och jag har idag varit bosatt i skåne i 49 dagar.
I skolan är de fullt upp just nu med redovisningar i alla ämnen då vi snart går in i showperiod och därmed avslutar grundkurserna. Under showperioden så läggs all skoltid på övning inför vår höstshow som har premiär v 46. Det ska bli riktigt roligt att komma igång med showarbetet men de är ett tag kvar tills dess (:
Idag hade vi föreställning med vårt tp arbete och jag tycker vår grupp skötte sig utmärkt. Vi fick jättemycket bra feedback från elever och lärare så att man kan slipa på framträdandet tills torsdag och fredag då vi visar alla föreställningar för skolelever runt om Bjärnum.
Och återigen har jag insett hur grymma mina klasskamrater är! Har sett tre grymma teaterföreställningar idag och wow va duktiga alla verkligen är!!! :D Sjukt att se hur lilla jag från Nässjö passar in bland alla proffsen här - men försker vänja mig vid tanken att jag kanske gör de :)

Efter en kväll med mys framför scneversionen av Chess så ska jag nu sova. Imorgon väntar tre danspass + sång, så bäst att vara redo!

Puss!
 
Mina 39 stjärnor ♥
(okej alla är inte med, men nästan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0