på't igen!

2014-09-08 @ 21:49:21
Efter den mysigaste helgen hemma är man ni i skåne igen och de är full rulle!
Denna veckan är det Micktekniken som jag lägger mest fokus på, då jag ska sjunga på torsdag. Hade mina favorittjejer här ikväll (emelie och therese) och vi sjöng för varandra - allt för att inte bli fullt så nervös när de väl gäller och att sen kunna ge varandra konstruktiv kritik. De kändes gött att de inte fullständigt hatade min låt och att jag fått massa bra tips + fina komplimanger ;)

Dagen idag har bestått av TP arbete, kör och fys. Vi har nästan hela manuset klart (18 sidor...) och har börjat regissera lite smått. Ska bli väldigt spännande att se vart föreställningen är påväg. :)
På körlektionen sjöng vi igenom låten som vi sjöng på senaste lektionen för två veckor sedan. Den satt bra och vi jobbade i de olika stämmorna för att bestämma nyanseringen. Så roligt att de låter bra direkt för att alla snappar upp stämmor jättefort :D
Sen blev de fys och svett... men de var en go fys! Vi körde ashtanga yoga blandat med pilates så mkt styrka och balans. Det passet resnade också ut slaggprodukter ut kroppen så efter skolan har jag druckit massa vatten för att kroppen ska återställas. Sjukt coolt hur ett yoga pass kan rensa kroppen bara genom rätt andning ;P

Imorgon börjar dagen med balett vid 8 (utanför skoltid), sen jazz, tp och sen drama. Och senare blir de även zumba (utanför skoltid). Så roligt att dansa :D


Men god natt nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0