Vårshow 2015

2015-02-02 @ 09:20:09

Efter att ha haft workshops i två veckor så hade vi äntligen kollationering i fredags! Mysettan slog till igen med finkläder och ett sjukt fikabord!

Vi fick veta att vi ska göra Jesus Christ Superstar, Ghost, Sweet Charity och Mamma Mia som våra fyra musikaler, och jag hann både bli glad, besviken, taggad, och glad igen under den tiden.
Som några kanske vet så gjorde vi Ghost som en dansföreställning hemma i Eksjö 2012 och den musikalen ligger mig varmt om hjärtat - alltså hade jag så gärna velat vara med i den vilket jag tyvärr inte är - därav besvikelsen. Men jag är med i Jesus och ska spela en av lärljungarna och sjunga "Superstar" låten med Matilda så de är jag ändå ganska taggad på (även om den musikalen inte lockar mig sådär jättemycket annars). Koreografi för den musikalen står Jesper Sjöberg för och det är jag jättetaggad på!! Han var med i den när den sattes upp på Göta Lejon i stockholm :D
Sen är jag med i Ensemblen till Mamma Mia och det ska bli riktigt roligt! :D

Idag börjar showperioden på riktigt, skola mellan 8:30-21 (med ett uppehåll mellan 16-17:30). Dock börjar min showperiod chill som attan och vi har tonartskoll - jag har tid 14:40 så jag ska inte till skolan förren 13 iaf. 
Än så länge ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska äta till frulle ;)
Ha en trevlig vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0