2014

2015-01-01 @ 12:56:00
Oh här har man varit frånvarande ;)

Okej vad har hänt sen sist? Snabb Update:
*Genomförde dans och teater redovisning i skolan
*Åkte till Malmö (stormen till trots) och hade en underbar helg med underbara tjejer!
*SIsta veckan i skolan innehöll julbord, julfest och julavslutning innan vi skiljdes åt.

 dansredovisning
 
malmö
 
pepparkakshus by me and axel
 
 
 
*Kom hem den 18/12 och har sedan dess åkt fram och tilbaka till Eksjö.
*Myst med familjen
*Haft en underbar jul helg, besökt mormor och morfar me.
*Dansat en väldig massa! :D
*Firat nyår med bästa gänget igår.
 
söta bror!
 
 
dansa dansa dansa
 
 snö :D

En liten kort genomgång av december ungefär.
 
 

Men mitt 2014, om man skulle försöka stapla upp de i betydelsefulla händelser... Åh så svårt! Men vi kan försöka ;)

Jag jobbade under våren på olika dagis, ökade mina musiktimmar till 2 dagar i veckan som musiklärare. Åkte på 4 auditions under en månad. KOm in på 3/4 ställen, men valde BJÄRNUM :D Höll i mina första skolavslutningar ;D och jobbade tre veckor med Sommarteatern i Eksjö.
Sen var de fester, kompisar och Mallorca som skedde under sommaren innan jag började mitt äventyr i skåne.
De har varit den mest underbara hösten man kan tänka sig, jobbig som fan! Men så underbar ändå!
Jag har fått vara med om så mycket, inte minst flytta hemifrån till en liten by där man inte kände nån. Börja på sveriges bästa folkhögskola för musikal och har fått vänner för livet!
Längtar så tills vårterminen startar och jag får träffa alla igen! Bara 6 dagar kvar nu :D
 
 


Oj kan man förkorta året med detta? läskigt! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0