Stormen och jag.

2015-01-11 @ 14:45:11
Nu har jag spenderat första helgen i Bjärnum för detta året. Stormen håller en sällskap om natten och fina vänner om dagarna.
De första tre dagarna i skolan har varit riktigt roliga. Så kul att vara tillbaka, även om stressen ang auditions redan knackar på dörren.
Vi har börjat med ett miniprojekt som ska redovisas nu på fredag. Vår halva av klassen fick "You can't stop the beat" med svensk text och med tillhörande dans. Ett litet konditionstest skulle man kunna kalla de ;P Usch men kul!

Helgen har varit väldigt lugn. Skönt de eftersom att sista delen på lovet var ganska hektisk så har jag låtit mig själv vila denna helgen. Inte varit på skolan någonting alls sen jag lämnade i fredags eftermiddag - applåd till mig!
Igår var jag inte ens utanför dörren till lägenheten.. ;P De är storm här så att gå ut lockade inte + att min hals och mitt huvud inte vill sluta värka så det blev en dag i soffan. På kvällen kom flera klassisar hit och vi tittade på BIlly Elliot the musical live. Helt underbar!!! 
Har funderat på att åka till london på sportlovet (v8) då ingen ändå e ledig hemma.. och man blev inte mindre taggad igår. Så sjukt duktiga dansare och sångare!!! :D

Hitills har jag idag inte heller lämnat lägenheten... bra där moa! Men har hunnit titta på två romantiska koemdier, känt mig ensam, skrattat och ätit frukost. Så en del har jag hunnit men ändå ;)
Ska ta mitt lata arsle och gå till affären strax för sen ska jag baka för ikväll blir de försenat kalas för thess som fyllde 24 i måndags! :D
 
sötisar sen ifredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0