Premiärhelgen!

2015-03-14 @ 14:20:56
Sen jag kom tillbaka till Bjärnum v 8 så har det varit fullt upp. Jag tajmade de riktigt bra med att få influensa och feber första veckan så jag missade massa rep, men sedan dess har jag varit frisk.
Vi har verkligen repat från tidig morgon till sena kvällar och det har gett reslutat.
Vi hade premiär igår och de blev succé! En  av lärarna sa tillochmed att de var den bästa vårshowen de sett, och han har jobbat på skolan i 24 år! Så häftigt!!
Och de skönaste är att jag var nöjd med min egen insats verkligen! Asså wow vad man utvecklas här!

Och jag har världens bästa klass! Verkligen! Det har hänt mycket känslomässiga saker i klassen den senaste veckan och alla finns verkligen där för varandra! Vi kör gruppkramar, gråter tillsammans och skrattar tillsammans. Så mycket kärlek den finns i klassen - de är helt sjukt!!!

Idag har vi käkat frukostbuffé hos emelie med en massa klassisar, två timmar av mys och god frulle. Sen dess har jag städat av i lägeheten och snart kommer emsan hit så ska jag sminka henne inför föreställningen ikväll! Ska försöka hinna måla naglarna med! :)

Imorgon har vi föreställning vid 14 och då kommer hela familjen, farfar&farmor, 2 släktingar från skåne och sen 6 vänner från Eksjö och tittar! Spännande och nervöst, men de tar vi imorgon ;)


nej nu kommer emelie här och det ska sminkas!!

Puss och kram!
 
efter premiären igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0