2 månader senare

2015-05-24 @ 12:41:13
Hejhopp!

De var 2 månader sen sist, och livet har rullat på utav bara farten här i Bjärnum. De är en hemskt nog bara 5 dagar kvar här i skåne, innan jag börjar flytta hem till Småland, och jag lämnar denna underbara klass och vänner! Tur är att de flesta ska flytta till gbg till hösten - så även jag ;) efter audition på PAS (performing arts school) så är jag 4:e reserv, och har stor chans att komma in, Så de närmaste tre åren kommer jag kunna dansa, sjunga och agera - för att sen kunna kalla mig proffesionell dansare och artist! HUR COOLT ÄR INTE DE?! ;D
Så de letas boende för fullt inför höstens äventyr,

Men först väntar en grym sista vecka med klassen med en massa upptåg och redovisningar planerade, sen en sommar i småland. Kommer dock försöka spendera så mycket tid jag kan i Skåne då både emelisan och hjalmar bor här nere fortfarande. Thessissen är i värmland hela sommaren, så får försöka ta en helg i värmland me, men annars kommer jag hänga i Lund så fort jag får en ledig stund! (:

Har haft turen att hitta en pojk här nere i skåne, en lundapåg, så de senaste veckorna har varit såå bra! Vi har levt som sambos de senaste 2 veckorna här i min lägenhet. Så mysigt att somna och vakna bredvid min fina! :D

Nej dagens bestyr blir att köra yoga (uteyoga med klassen ;D) sen ska vi till sjön och grilla (med klassen ;D) och sen blir de tvätt, matlagning och bestyr innan hjalmar kommer hem ikväll och vi ska glo på film! låter som en helt okej söndag ;)
 
lite blandade bilder från veckorna som varit!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0